Thursday, November 11, 2010

First entry

BISMILLAH. akhirnyaaaa!!! argghhh!!! setelah 2 hari aku try cube test utk mencuba-cuba membuat blog, baru sekarang menjadi. tersekat-sekat. tenet pulak nazak barangkali. slow mcm kure-kure. mungkin saje je tak nak bg aku create new blog. actually aku bukannya 1st time jd blogger, before this i already had 2 blogs but i threw them all into dustbin.haha.. bosan kot dengan yang lama bukak la yang baru. bak kata org dahalu kale, buang yang keruh ambil yang jernih, tutup buku lama buka buku baru.
tutup friendster bukak facebook..lol

kenapa aku tetibe nak create blog sendiri??
"selame ni aku asyik mengusha-usha, mengambil sedikit sebanyak info2 yang berguna dari blog2 org lain, terasa diri ini juga mahu menyumbang. tak banyak, sedikit pon jadilah.."

zaman muda mudi dahulu, diari lah menjadi tempat utk meluahkan segala isi hati, memories dan ketidak puas hati. tp sekarang ni dunia sudah berubah. dunia IT. dunia cyber. segala ada dihujung jari sahaje. tambahan pula, kalau guna diari,buku ke, kertas ke, kesian kt pokok-pokok. mane tak nya buku tu kan asal usul nya dari pokok. cintailah alam sekitar..haha. dakwat pen pon jimat. x perlu nk beli banyak2.. betol x??? 

Itu sahaje lah sebagai pendahuluan. harap2 nasib blog ni tak lah seperti nasib2 blog yang terdahulu.huhu.. wish me good luck & success selalu .. (^______^)

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...